reklama

.úsmevná detská logika

Myslím, že blogov o Ficovi a Kiskovi bolo napísaných už viac ako dosť. Preto som sa trochu nezvyčajne rozhodol ponúknuť vám niečo z iného súdka. O to viac však verím, že vám nasledujúce riadky prinesú minimálne príjemné odreagovanie, a možno aj úsmev na tvári. Dal som dokopy niekoľko z mojich obľúbených výrokov, zamyslení a konštatovaní od mojich dvoch malých synovcov Noela a Natana z ich predškolského veku...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Včera som dával Noelovi (6) prednášku o drogách a on nato: „A sú drogy niekedy v akcii? Však lebo ja by som si drahú vec aj tak nekúpil“

Natan (4) mi pochytá hlavu a konštatuje: Neviem prečo sa hlave hovorí „lePka“, keď vôbec nelepí.

Noel hovorí: Žaby sú „obojstranníky“, lebo žijú vo vode aj na suchu.

Logopedička: Ako sa volá zvieratko, ktoré má chobot? S...??? Natan: Sss ? Had!

Noel: Ľudia niekedy chodili pracovať na panské a na dámske?

Natan (4): Potrebujem pero a papier! - Ideš si kresliť? - Nie, idem ti poslať MMS-ku!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Noel nachladnutý, stratil chuťové bunky a zistil, že necíti ani chuť čokolády, tak skonštatoval: „Tak teraz už môžem jesť aj zeleninu!

Natan umyl si si ruky po záchode? Nie, ale umyl som všetkých Lego panáčikov, ktorí tam boli so mnou.

Noel: Vieš, čo je to horkýže slíže? Natan: Neviem, také horké slíže som ešte nejedol.

Hovorím Noelovi: Ak chceš mlieko, tam je komora, vyber si, zohrej si. On na mňa pozrie, podá mi z vačku 1 monopoly korunu a hovorí mi: „Ja si radšej zaplatím za kvalitnú službu“.

Noel komentuje spolužiačku: „Nechápem prečo tá Gulášová musí bývať v Chlebanoch. Natan mu to logicky zdôvodňuje: „No lebo ku gulášu musíš mať aj chleba"

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Noel máš sa dobre? "Áno, už od detstva"

Natanova dilema: Prečo keď som vypil kakauko, kakauko som aj nevycikal.

Noel: Môžem isť k Matúšovi, teda, keby ma pozval? Môžeš, keď ta pozve. Noel: Dobre, tak ja sa ho zajtra opýtam, či ma nechce pozvať!

Hovorím Natanovi: Dnes nebude Granko, ale iba mlieko. Natan: No tak to vám musíme odlepiť tu jednu hviezdičku z dverí.

Natan (6): Keď budem veľký budem mať psa, gorilu a veverku a budú ma každý deň čakať na zastávke.

Natan (4): Strašne ma bolia oči, tak sa budem pozerať už iba na teba mami...

Natan: Prečo mám jesť americké zemiaky? Veď ja som Slovinec :-D

Noel : Audi ma koľko krúžkov? Mama: 4 Natan : A dva dole! Noel: Natan, to je olympiáda!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Počítame s Natanom: Keď budeš mať dva cukríky a Noel ti ich zje, čo ti zostane? Natan: „Veľký plač“!

Natan : Kolkatého sa narodila babka? – 22.januara. – Čože, 22.januara?! Tá je ale stará!

Noel: "Na modrej ide moc studená voda, na červenej moc teplá...mali by tam dať ešte žltú do stredu"

Noel: Ja som včera mamine pomáhal! Natan: A ja som mal včera pekný deň, lebo som nič nepomáhal!

Hovorím: Daj mi ruku, lebo je pod snehom ľad. Natan: "Dobre (mami), budem ťa držať, aby si nespadla"

Noel Natanovi pri hre na obchod: „Dobrý deň, kontrola kvality“

Natan (4) úplne vážne rodičom: „Poďme sa rozprávať o škôlke! O tom, že ju neznášam a nepôjdem tam.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Natan pred spaním“ "Ja už budem poslúchať...teraz v noci"

Noel: Tatiiii, napísal som list, čo chcem na Vianoce! Otec: Dobre, ale mne ho neposielaj, ja nemám peniaze!

Natanova analýza obeda: To kura, čo teraz papáme zastrelili šípom? A ako ho chytili? Keď spinkalo? A keď sedelo v obchode už sa nehýbalo? A malé kuriatka nemusia naháňať, lebo tie len sedia a kukajú?

Noel: Tatiiiii, čo je to brošňa??? Otec: To je taký vojensky odznak... :-DDD

Natan: Teraz jem len to, čo ľúbim, ale keď budem mat svoju ženu, tak budem jest aj to, čo neľúbim... lebo neviem variť.

Natan (4): Pane Ježišu, ďakujem Ti, že nám na strome narástla tá jedna hruška.

Natanove ročne obdobia :jar, leto, jeseň, štvrtok a nedeľa

Natan (4) si spieva vlastnú pieseň : Banán je smutný, lebo mu odišla šupka na výlet...

Noel: „Môj spolužiak tu pieseň vôbec nespieval, on to celé recykloval“

Noel: Keď za 15 rokov dostanem mobil, tak si stiahnem násobilku, aby som sa ju nemusel učiť...

Noel otcovi: Ja sa od teba nikdy neodlepím... Otec: Keď si nájdeš ženu, tak ma už nebudeš potrebovať. Noel: Ale budem, tvoje peniaze.

Natan : Ja by som nechcel isť do väzenia, lebo tam určíte nevedia uvariť kakaové slíže.

Vysvetľujem Noelovi, že na záchode sa nesedí hodinu, že to nie je kaviareň, kde si objednáš kávičku a posedíš si. A on sa na mňa čudne pozrie a hovorí: Ale však ja nechcem kávičku, preto si posedím tu.

Na záver jeden môj najobľúbenejší: Natan (4): Mami, vraj ty si moja príbuzná! To naozaj?

...tak nech máme dôvod na úsmev aj po sobote spoluobčania.

PS: Autorské práva som od chlapcov kúpil za necelých 80 euro centov a jedno Kinder vajíčko :-D

PSS: Ak sa Vám môj príspevok páčil, kliknite na obdĺžnik "Dobrý článok". Ďakujem

Kristián Roman Zimmermann

Kristián Roman Zimmermann

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Moje životné motto vyjadrujevšetko dôležité o mne:„K víťazstvu zla postačuje,aby slušní ľudia neurobili nič.“http://zmluvanamiestoslubov.sk Zoznam autorových rubrík:  .verejné názory.súkromné názory

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu